Osnovno pitanje biznisa

naslovna-fotografija-glory-money

Pitanje je vrlo jednostavno. Odgovor je kompleksan. Teško je definisati ga jer svako mora za sebe da ga definiše. Glory ili money.

Mene je to pitao kolega sa 30 i kusur godina iskustva u marketingu. Pre 4-5 godina, učestvovao je kao spoljni konsultant na projektu strategije koju sam radio za klijenta. To je bio prvi (i za mene jedini) komentar na sve što sam napisao.

Glory ili money, kolega?

Mi smo tog dana izabrali jednu pilulu od te dve. Strategija je donela svoje u skladu sa tim. Ja još uvek biram definitivni odgovor za sebe. Iznova, od projekta do projekta, od klijenta do klijenta. To je tečna kategorija. Mora da bude tečna dok ne pronađeš odgovarajuće korito.

Podseti me to na naslov knjige (i filozofiju) fantastičnog prodavca Dragana Vojvodića – Hraniti ego ili porodicu? Na površini su zdravi principi prodaje. U podtekstu su principi prodaje sa dostojanstvom. Svako od nas definiše za sebe šta je dostojanstvo.

Stvarno, u biznisu, biraš da li primarno želiš glory ili money. Primatno, ne ultimativno, još uvek, budimo toga svesni. Svi izbori ti kasnije budu obojeni time. I to vidiš tek posle određenog niza.

Published by Danijel

Kopirajter i brend strateg za B2B tech i e-learning kompanije.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *